fredag den 14. oktober 2016

VIND "De frosne flammer"

Nu har DU chancen for at få fingrene i den fantastiske krimi "De frosne flammer"


De frosne flammer er sidste bind i Jens Henrik Jensens trilogi og Oxen & co.
Bogen er allervenligst sponsoreret af Politikens Forlag
FOR AT DELTAGE I KONKURRENCEN SKAL DU:

Skrive en kommentar i kommentarfeltet HERUNDER
Like Frk. Bogorm på facebook.

Så enkelt er det. Det er dog absolut IKKE forbudt at dele opslaget og sprede ordet :-)
Jeg trækker lod søndag d. 23. oktober 2016
og vil offentliggøre vinderen her.
Kom glad!

9 kommentarer :

  1. Hej Frk. Bogorm.

    Sikke en fantastisk gevinst! Jeg krydser fingre ������

    Du ønskes en rigtig god weekend.

    Mange hilsner,
    Anette

    SvarSlet
  2. Hej Frk. Bogorm.

    Sikke en fantastisk gevinst! Jeg krydser fingre ������

    Du ønskes en rigtig god weekend.

    Mange hilsner,
    Anette

    SvarSlet
  3. Den vil jeg meget gerne vinde 😊

    SvarSlet
  4. Hej Frk Bogorm,
    Sikke en dejlig konkurrence - det ville være en skøn måde at starte ferien på
    Mvh Heidi Mortensen

    SvarSlet
  5. Uhhh det ville da være super at vinde. Hilsen Pia Lorite

    SvarSlet
  6. Kan rigtig godt lide Jens Henrik Jensens bøger, - så vil blive meget glad for "De frosne flammer" :) Vh Dorte Slouborg dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Den måtte gerne komme hjem og bo på min reol :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Jen, det blev dig, der vandt bogen .-) Send mig din adresse på frkbogorm(snabela)gmail.com
      Bedste hilsner!

      Slet
  8. Den ville jeg gerne kunne pakke i min kuffert!!

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm