søndag den 17. maj 2015

Giveaway: Vind lækre romaner


GIVEAWAY


Lige nu kan du være den heldige vinder af 

Bøgerne er sponsoreret af Forlaget Bazar

2 skønne, vilde, voldsomme og brutale vikingeromaner
af den danske forfatter Susanne Clod Pedersen.
For at deltage i lodtrækningen - som finder sted
SØNDAG D. 24. MAJ KL. 21.00
skal du:
  • Like/følge Frk.Bogorm  og/eller Forlaget Bazar på Facebook
  • Skrive en kommentar herunder, hvor du fortæller om du vil have e-bog eller papirbog
  • Gøre hvad du kan, for at have en dejlig sommer
Det vil være skæppeskønt om du også DELER på Facebook - men det er ikke noget krav :-)


14 kommentarer :

  1. annelise christensen17. maj 2015 kl. 20.50

    En papirbog, jeg kan nyde sommeren med :-)

    SvarSlet
  2. Lisbeth Maja Sørensen17. maj 2015 kl. 21.13

    En papirbog vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  3. Papirbog, det virker bedst på terrassen.

    SvarSlet
  4. En papirbog! :D Så kan den stå og pynte på reolen, når jeg har læst den :)

    SvarSlet
  5. De er bare flotte og lyder så spændende. Dem vil jeg gerne vinde i papirbøger, tak :)

    SvarSlet
  6. Papirbøger er stadigvæk det bedste. Jeg kunne godt tænke mig at læse Jomsvikingen. Susanne Clod kan noget med vikinger. Jeg har læst den første med glæde.

    SvarSlet
  7. Vil føle mig utroligt lykkelig, hvis jeg vinder - og meget gerne som E-bog.

    Jeg vil naturligvis gøre alt hvad jeg kan for at få en dejlig sommer - fuld af sol samt hyggeligt samvær, men også med tid til at læse gode bøger.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Er stadig så gammeldags at jeg foretrækker bogform.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  10. Wauw elsker vikingebøger. Har dem med Erik den Røde; de er pragtfulde. Ligefør man ønsker sig tilbage til år 900 ;-)
    Jeg foretrækker papirbøger. Selvom jeg altså snart må rykke mig; føler mig lidt oldsschool...
    ebacher@icloud.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne have papirbog. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne have en papir bog.. det er bare ikke det samme ikke at have en rigtig bog i hånden :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  13. En papirbog :)
    gunnlaugsdottir@hotmail.com

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm