tirsdag den 27. januar 2015

Giveaway: Vind bogen Mine 100 ting AFSLUTTET

Bøgerne er venligst sponsoreret af
Forlaget Bazar

Har du lyst til at vinde et eksemplar af den spritnye og superdejlige "Mine 100 ting"? (Bogen udkommer d.30.januar)
Så skal du:
... i virkeligheden ikke gøre andet, end at skrive dit navn i kommentarfeltet herunder, oplyse om du ønsker en papirbog eller en e-bog - og selv holde øje med, og du er en af de heldige 2 vindere, der bliver udtrukket


fredag d. 6. februar 2015

Du kan se mange flere spændende giveaways her på online-giveaway.dk

37 kommentarer :

  1. Altid frisk på at prøve, at vinde en bog ;) Hvis jeg skulle være heldig at vinde, vil jeg meget gerne have en papir bog :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne prøve at vinde - den lyder som en bog man lige har lyst til at læse. Hvis jeg skulle være så heldig vil jeg gerne vinde en e- bog.
    Hilsen Bente Hviid Rasmussen

    SvarSlet
  3. JAAAA, Papirbog, og forhåbentlig er det fredag d. 6 februar ??? :-)
    Anne-Lise Christensen

    SvarSlet
  4. At vælge 100 ting. Lyder som en sjov/spændende bog som jeg gerne vil læse :)
    Helle Elmstrøm

    SvarSlet
  5. Jeg foretrækker trods teknologien stadig at have en bog i papir form i skødet.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  6. En papirbog, tak. Jeg har endnu ikke fundet fidussen i E-bøger...
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  7. En papirbog vil være en fornøjelse.
    Venlig hilsen Sissel@sfw.dk

    SvarSlet
  8. En papirbog ville være fantastisk :)
    Mange hilsener, Ann-Kristine

    SvarSlet
  9. Stor læsehest! Papirbog :) Hilsen Dorte Slouborg dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Elsker bøger 💜 <3 Papir. Anytime!!!

    SvarSlet
  11. Papir❤️ evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  12. Bøger skal helst være i papir!

    Men hvis man reflekterede over titel teksten, hvis man havde den som e-bog, galdte den så som en ting i sig selv eller galdte den som en del af ens tablet? Er det så en eller to ting ud af de 100?

    Men ja, jeg siger alligevel papir :D

    SvarSlet
  13. Jeg vil rigtig gerne vinde en sprit ny bog, jeg trænger til at læse noget andet end krimier!!!!

    SvarSlet
  14. Jeg er stor fan af papir bøger.. så det vil jeg gerne vinde.
    Line Fugl/ linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  15. Uh ville jeg da elske, eftersom, at bøger skal være i papir, og ikke over en skærm!

    SvarSlet
  16. Den titel lyder SÅ lovende, at jeg meget gerne vil vinde bogen. Hvis jeg bliver en af de to heldige, så vil jeg gerne have den i papir, da den vil pynte så fint i min bogreol <3

    Kh
    Louise
    Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  17. Ønsker mig den som papirbog :)

    Bedste hilsner,
    Leslie

    Lesliespam89(a)gmail.com

    SvarSlet
  18. Papirborg :)

    Kh MIe
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  19. Hvis jeg er så heldig at vinde, vil jeg gerne have papirudgaven.

    Kh Louise Kjærskov

    SvarSlet
  20. Sikke en lækker give away(:
    Hvis jeg er så heldig at vinde, så ville jeg gerne vinde papirudgaven(:

    Heidi W. N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Jeg ønsker mig den som papibog! Virkelig virkelig virkelig ønsker!!! Lige den bog jeg vil læse nu :)

    Landstroem@hotmail.com
    Ulrika

    SvarSlet
  22. Rigtigt meget lyst. Som papirbog. :)

    VH
    Gitte Seloy
    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg ville elske at vinde papirbogen.. :)
    elisehallgreen87@gmail.com

    SvarSlet
  24. Den vil jeg rigtig vinde. Kh Heidi Molter. Jeg vil gerne have den som e-bog. Heidimolter73@gmail.com

    SvarSlet
  25. Den kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse og helst i papirudgaven.

    SvarSlet
  26. Birgit Christensen2. februar 2015 kl. 10.28

    Helt klart papirudgaven :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. birgitchristensen62@gmail.com

      Slet
  27. Papirudgaven :)
    (ps. Min mail står på min profil)

    SvarSlet
  28. Lyder som en super god bog :)
    vil gerne have papirbog.

    sabrine.rigmor@yahoo.com

    SvarSlet
  29. Ih den vil jeg gerne vinde. Venlig hilsen Conni

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige meget om det er papir eller e-bog

      Slet
  30. Papir
    Mvh Julie
    julie_hnielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg vil rigtig gerne vinde en papirbog! Mvh. Dorthe

    SvarSlet
  32. Jeg vil mægtigt gerne vinde bogen i papirform :o)

    SvarSlet
  33. Hvor offentliggøres det hvem vinderne er?

    SvarSlet
    Svar
    1. Her, http://frkbogorm.blogspot.dk/2015/02/vindere-af-giveaway-mine-100-ting.html blev det offentliggjort i fredags. Det var Heidi M. og Conni, der var de heldige :-)

      Slet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm