onsdag den 3. december 2014

(For)klejnet

Sidder lige og glor på Facebook efter en lang dag. Ser at min fagforening HK har delt et link:


Fantastisk synes jeg. Superaktuelt.
Jeg hader klejner.
Jeg har ikke noget kontor.
Jeg er ledig, arbejdssøgende, arbejdsløs.
Så hvad får jeg til jul af HK, som jeg betaler næsten 1000,- til hver måned (i HK kan man ikke, som i så mange andre fagforeninger og arbejdsløshedskasser, få nedsat kontingent når man er ledig)???
Ikke en skid.
Glædelig jul siger jeg bare!

5 kommentarer :

  1. Det lyder som en dyr fagforening. :o( Jeg håber det snart lysner for dig med job.

    SvarSlet
  2. Tak Mona, jeg har på fornemmelsen der er noget på vej :-) Og i mellemtiden hygger jeg mig så gevaldigt som vikar :-)

    SvarSlet
  3. Har set samme opslag. Og ja, jeg blev sgu' lidt forarget. Kære HK, lad dog butikker mv. tage sig af alle mulige tåbelige konkurrencer her i december og koncentrer jer om at gøre noget 'rigtigt' for jeres medlemmer - både dem der er i arbejde og dem der ikke er.

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm