torsdag den 13. november 2014

Giveaway: 2 billetter til Joan Ørting foredrag i København

Giveaway

Nu er der noget at lune sig på i disse kolde og grå dage.
Har du lyst til at vinde to billetter til Joan Ørtings foredrag d. 20/11-14 i København?


Bogen er udgivet d. 5.11.14

Foredraget er arrangeret af www.plusbog.dk og finder sted

TORSDAG D. 20.NOVEMBER I
VILLA WILDER, 
WILDERSGADE 55, 1408 KBH. K.

 Konkurrencen er sponsoreret af PLUSbog.dk -
 Fordelsklubben med de nyeste bøger til halv pris


Med udgangspunkt i sin nye bog, fortæller Joan Ørting om vigtigheden af at elske sig selv - vi er jo sammen med os selv hver eneste dag. Du kan læse mere om foredraget HER

Og hvad skal du så gøre???
Ønsker du at deltage i lodtrækningen om de to billetter skal du:
  • Være sikker på at du kan komme
  • Like eller følge Frk Bogorm på facebook, ,Bloglovin - eller lade være :-) Men du må meget gerne dele
  • Lægge en kommentar INDEN D. 17. NOVEMBER kl. 15.00, hvor der trækkes en heldig vinder
  • Krydse fingre for at du vinder

Held & lykke

UPS UPS UPS UPS!!!!
FLERE HAR OPLEVET PROBLEMER MED AT LÆGGE EN KOMMENTAR - HVIS DU IKKE KAN LÆGGE EN KOMMENTAR, SEND MIG VENLIGST EN MAIL VIA KONTAKTFORMULAREN UDE TIL HØJRE ELLER PÅ frkbogorm@gmail.com, SÅ DELTAGER DU ALLIGEVEL I LODTRÆKNINGEN
www.plusbog.dk finder du bøger for enhver smag; Romaner, krimier, kogebøger, livsstilsbøger, børnebøger og mange, mange flere.

3 kommentarer :

  1. Det vil jeg rigtigt gerne!

    SvarSlet
  2. Det vil jeg meget gerne! Jeg synes hun er fantastisk!

    SvarSlet
  3. Jeg er med..og på...og klar til Joan Ørtings vise ord

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm