tirsdag den 27. maj 2014

Tirsdag

Min hest har holdt fridag i dag. Min hund har været til frisør og mine høns er begyndt at rende ind ad havedøren. Jeg selv er startet på en virkelig god bog, er nået til side 117 på kort tid.
Hvem siger, det er kedeligt at bo på landet?

Her er hunden før den blev klippet




Og efter



Her er hønen


Og her er bogen


Og det var så mit pegebogsagtige indlæg...
Ligger og putter med hunden, der er rendt ind i en heftig identitetskrise :-) Og F...!!!! Jeg har glemt at lægge hønsene i seng!!! 
PS. De var alle (til en afveksling) gået ind i huset og sagde fornærmede lyde da jeg lukkede af.

3 kommentarer :

  1. Hold da op det ligner jo en helt anden hund! :D Er du sikker på, at det er den samme, som du har fået med hjem? ;)
    Synes det er så sjovt at hønsene er begyndt at gå ind - da jeg var barn prøvede en af vores også at gå ind nogle gange, vi fik den dog stoppet inden den kom ind af døren :)

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte faktisk lige det samme som Mette. Hunden er en helt anden at se på. Fryser han/hun ikke når pelsen ryger af?
    Der ser ud til at være rigtig hyggeligt at bo på landet :)

    SvarSlet
  3. Skal da lige love for hunden har taget forandring. Man skulle næsten tro det var en helt anden race ;o)

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm