torsdag den 24. april 2014

Long time no see

Så er det 14 dage siden, jeg sidst lavede et indlæg. Det er jo ikke fordi, jeg ikke har tid til det.
Jeg er blevet ledig. Siden 1. april har jeg været til at finde på det forvirrende og overfyldte marked for arbejdssøgende individer i Danmark.
Så tid har jeg nok af.
Hesten bliver nusset og redet, hønsene lægger æg i stride strømme og hunden hygger. Jeg har været til møde på HK og i dag på Jobcenteret her i kommunen.
Som om det gøre forvirringen i mit hovede mindre.


Anemonetur 2. Påskedag
 For jeg aner ikke, hvad jeg har lyst eller kompetencer til at arbejde med. Og der er immervæk pænt mange år til jeg går på pension.
Nu skal jeg så til en coach, som kan hjælpe mig med at finde ud af det. Det er et forslag fra Jobcenteret - og det ser jeg faktisk frem til.
Ellers modtager jeg gerne gode ideer?

1 kommentar :

  1. Det er super med en coach - det er et godt tilbud. Men har du ikke er faringer indenfor detail/engros handel, forlagsvirksomhed, etc ? Formidling, måske ? (medier) kan man forestille sig noget indenfor net handel med bøger ? (lektørudtalelser, reklame, etc) , eller indenfor forlagsbranchen. Saxo, amazon, osv. bogklubberne? eller noget tilknytning til bibliotekerne - de laver mange arrangementer for fx læseklubber etc. Freelance indenfor ovenstående ? et koncept omkring formidling af bøger, hvor du tager ud og præsenterer bøger ? der må da være nogle muligheder et eller andet sted. Om ikke andet kan dine erfaringer fra handel måske overføres til andre ting end bøger ? pøj pøj med det . :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm