fredag den 21. februar 2014

I tvivl - hvad synes du?

Jeg har nu læst flere steder, at en blog skal have en rød tråd og ikke være en blandet landhandel.
Må jo så ligesom erkende, at Frk. Bogorm er en blandet landhandel.
Det var min intention da jeg startede, at bloggen udelukkende skulle handle om bøger- men det holdt ikke så længe.
Jeg har nu et stykke tid tænkt lidt på at lave en ny blog. Sådan at Frk. Bogorm fremover kun handler om noget med bøger. Og den nye kan så handle om alt det andet.
Hvad synes du? Snot for sig og skæg for sig? Eller kan du godt lide den blandede landhandel?

  Du må rigtig gerne skrive en kommentar - og ellers deltage i afstemningen ude øverst til højre på siden.
Tak :-)

5 kommentarer :

  1. Ved du hvad, Hanne? Jeg synes, du skal lave en blog PRÆCIS, som du synes er rigtig for DIG, og ingen andre! Og så sk*de være med, hvad andre mener om røde tråde og blåt skæg og lyserøde giraffer ...!

    Jeg har besøgt "stilrene" blogge med en rød tråd, som er ga-ben-de kedelige, og modsat har jeg også besøgt MASSER af blandede landhandler, og de er m-e-g-e-t mere interessante!

    Jeg har også oplevet velbesøgte, blandede landhandler, som har skiftet til det stilrene, og hvad tror du, der er sket? De er gået død, har mistet gæster og kommentarer!

    Hvad der er rigtigt for dig, ved kun du ...!

    Min blog er også en mixet sag, og jeg kunne ikke drømme om at ændre den. :-) (Den seneste måned har den haft over 25.000 klik, så ét eller andet sted må mixet jo være okay-til-husbehov! ;-) )

    *KNUS* og god weekend til dig ... fra mig //Lisbet

    SvarSlet
  2. Det er et meget godt spørgsmål. Selv foretrækker jeg at have to blogs - en om mad og en om bøger. Det fungerer bedst for mig. Jeg synes dog sagtens, at 'ikke-stilrene' blogs kan være spændende og sjove at læse, så selvom jeg har en del 'stilrene' blogs på mine bloglister, så læser jeg gerne blogs, der både har plads til boganmeldelser, indretningstips og rejsefortællinger. Det kommer meget an på, hvordan personen fortæller om tingene. Er der så ind imellem et indlæg, som ikke interesserer mig, så springer jeg det blot over :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  3. den-røde-tråd-blok er kedelige i den lange ende mixet blogge der finder man meget mere ... bare min mening :-)

    SvarSlet
  4. Det kommer da vist an på hvordan man definerer den røde tråd ? hos mig er den 'og andre livgivende ting' - og det giver mig en ret bred margin. Strik er nok det gennemgående, men der er også noget om haven, rejser, mad, bøger osv. Alt hvad jeg lige fanges af. Jeg prøver at holde mig indenfor det samme tema i de enkelte indlæg - men der er åbent for mange emner :o) - og det har jeg det godt med. Jeg synes det er spændende at læse med hos dig, fordi din blog netop åbner op mod andre ting end blot boganmeldelser (som jeg også læser med stor interesse).

    SvarSlet
  5. Jeg tænker at jeg ville komme til at miste mennesket bag bloggen, hvis det f.eks. kun skulle være om bøger.
    Du skal måske mest gøre op med dig selv hvad du har lyst til at vise med din blog.

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm