torsdag den 24. oktober 2013

Giveaway igen

Som jeg nævnte forleden, har jeg været så heldig at komme i besiddelse af (læs: tigge mig til) 2 billetter til "et forrygende, lærerigt og underholdende foredrag om stress, trivsel og motivation" med Henrik Krogh.
Det foregår tirsdag d. 29 oktober i Cirkusbygningen fra kl. 20.00 - 22.00.
Faktisk har jeg hele 4 billetter, da jeg ikke selv kan nå at deltage.
Det eneste jeg "forlanger" er, at du skriver en kommentar og fortæller, hvorfor DU skal have 2 billetter til arrangementet :-)

SIDSTE FRIST LØRDAG D. 26.OKTOBER 2013

Du kan læse meget mere ved at følge dette link

Tak til forlaget Lindhardt og Ringhof for billetterne!


4 kommentarer :

  1. Det lyder spændende! Jeg har 2 små børn og kunne godt trænge til lidt overskud i hverdagen og blive bedre til at holde hoved højt og få lidt mere overskud. Så det foredrag vil jeg meget gerne ind og høre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Send mig din adresse på frkbogorm@gmail.dk så sender jeg dig to billetter :-)

      Slet
    2. For pokker det hedder gmail.com !!!!

      Slet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm