søndag den 2. juni 2013

Lykke

Sidste år d. 6. maj postede jeg dette billede. 
Af min dengang nye ven Ösp.


Og dette - og i spandevis af andre.


I dag er der så helt nye billeder, kan du se forskel?
Kig nu godt efter...
Her er to nye:



Det er billeder af  MIN hest!!!
MIN

Jeg har ønsket mig en hest, så længe jeg kan huske. Måske fra jeg var omkring de 4 år? Så var der selvfølgelig lige et par år, hvor jeg hellere ville have andre ting, som en sej kæreste, nyt tøj osv.
Og nu har jeg endelig min egen hest. Så er det helt sikkert slut med nyt tøj. Og hun får oftere nye sko end jeg.
Det er fandeme stort. Og lidt vildt. Lidt ligesom at blive mor. 

Så vi tager den lige igen. Jeg har købt hest. Jeg er hesteejer. Jeg har en hest.




5 kommentarer :

  1. Nej hvor stort. Tillykke til dig :o)
    Og så er det bare en super dejlig overskrift :o)

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye dejlige titel :) Det er bare så skønt at eje et dyr.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - og nu ar jeg to dyr :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med din egen Ösp! Det er stort at få sin egen hest - jeg købte min egen islænder og allerførste hest i foråret i en alder af 48 år, - men bedre sent end aldrig! :-)
    Du har fuldstændig ret i, at nye sko fremover er til hesten, og så er der jo alt det andet man lige synes man mangler :-) Men man lever med det. Jeg vil ihvertfald ikke undvære den glæde min hest giver mig! Hun er mit fristed, og jeg glæder mig så meget til alt det vi skal opleve sammen.
    Jeg faldt over din blog ved et tilfælde, og glæder mig til at læse med. Har du lyst er du meget velkommen til at kigge forbi min meget nyetablerede blog.

    SvarSlet
  5. Hej Charlotte, velkommen til :-) Jeg har nu kigget på din (fine) blog og meldt mig til som fast læser :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm