tirsdag den 25. december 2012

Glædelig jul

Glædelig jul!
Så er gæsterne kørt, bordet ryddet, de fine gamle glas vasket op i hånden.
Vi har haft en dejlig aften - 10 var vi. Hunden, det fjollede dyr, dansede med om juletræet. Men så blev hun så kåd, at hun for brandsikkerhedens skyld måtte lukkes ud i haven.
Nu er jeg totalt træt og går i seng med James Lee Burke. Det er helt ok. James Lee Burke er født i 1936, bor i USA og jeg har ham kun i bogform. Og kæresten er i Jylland.


Håber I har haft en dejlig aften, med masser af mad og gode gaver. En masse gode bøger måske?


2 kommentarer :

  1. En god strikkebog, og et par svenske bøger om stenalderkost og Karin Larsson (hustru til Karl Larsson) blev det til.
    Ida har jeg dedikeret til den første læsedag i gu ved hvor længe - og jeg er totalt handlingslammet. Hvilken af de forsømte bøger skal jeg vælge?
    Fortsat rigtig glædelig jul til dig og dine.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Glædelig Jul til dig, Hanne...
    Lyder som en dejlig juleaften hos dig/jer... selv om kæresten er på den helt forkerte side af Storebælt!

    Vi har slet ikke noget juletræ i år. Tænkte at hundehvalp + juletræ ikke er en god kombi. Så må vi tage revanche næste år.

    Håber du får hygget igennem i disse juledage også. :-)

    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm