fredag den 2. november 2012

hm...

Tjah...
jo...
Så blev jeg træt a at se på den "gamle" Frk. Bogorm blog. I betragtning af at jeg er sådan én, der flytter om i hjemmet temmelig ofte, er det forbavsende sjældent, at der sker noget nyt med "indretningen" herinde.
Måske hænger det lidt sammen med, at jeg synes det er noget nemmere at flytte rundt med flere hundrede bøger, end at finde ud af sådan noget med HTML og så videre?
Men nu ved jeg ikke rigtig, hvad jeg synes? Er det her pænt, eller var det gamle bedre?

4 kommentarer :

  1. En helt hvid side med rød overskrift...? Intet banner? Sådan ser det ud her på min iPad... Tror der mangler noget(?)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. nemlig:-) Sådan ser det også ud på min pc :-) tjah... jo der mangler helt sikkert noget!

    SvarSlet
  3. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg den gamle side var meget mere hyggelig. Men det afhænger jo af hvilket budskab du gerne vil have frem :)

    SvarSlet
  4. Jeg er ret tilbøjelig til at være enig med dig, Tanja:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm