onsdag den 31. oktober 2012

Øv, vi er syge

Nu er jeg ved at være rimelig træt af sygdom.
Både hunden og jeg lider. Jeg snotter - den skider.
Er i det mindste glad for, at det ikke er omvendt.
Jeg hoster og snotter og sveder og fryser. Mine øjne løber om kap med næsen - og de svider, så jeg ikke orker læse.
Træls. Nej jeg er ikke også jyde.
Nu vil jeg lægge mig på sofaen. Kan på trods af tilstoppet næse desværre godt lugte hunden. Langhåret hund og tynd mave er ikke en vinderkombination!
Datteren bor på 2. uge hos sin far, så her er ret stille. Kæresten starter nyt arbejde i morgen, og holder sig på venlig opfordring væk - jeg kan jo ikke have, han bliver smittet.
Jeg ligner desuden også lort. Og hunden lugter af det.

4 kommentarer :

  1. Sikke da noget BÆ(!) - både i overført betydning og rent bogstaveligt...! Stakkels jer! Håber for jer I begge snart er ovenpå igen!

    Gider du hilse din søde mor og sige, at jeg SAVNER hende (og den gamle SPAR-købmand i Lejre)... Den nye butik er så-åååååååå røvhamrende syg og kold og upersonlig! *SNØFT SNØFT* Måske jeg lige smider en E-mail efter hende!

    GOD BEDRING!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Pyha det lyder slemt. God bedring til jer
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Det er da godt nok træls :( Jeg håber i snart begge får det bedre. God bedring :)

    SvarSlet
  4. Tak for ønskerne om god bedring til os:-) Jeg må desværre skuffe jer: ingen af jer besidder tilsyneladende magiske evner - vi er stadig sløje men dog i bedring :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm