torsdag den 2. august 2012

Vind Mari Jungsteds nyeste

Nu har du chancen for at vinde et signeret eksemplar af 
Mari Jungstedts "Den dobbelte tavshed"


Bogen er signeret specielt til formålet - og venligt doneret af forlaget People's Press


For at deltage i lodtrækningen, som finder sted MANDAG D. 13. AUGUST, skal du "like" Frk. Bogorm på Facebook (gør du det allerede giver det naturligvis et lod alligevel) og/eller linke til min lille giveaway på din blog - eller dele på Facebook (dette giver endnu et lod).
For at få 3 lodder skal du give mig en ny bil:-)

Kom glad og vær med :-)



18 kommentarer :

  1. Ahhhh - den vil jeg sgu gerne vinde!!!
    -kan man forresten forestille sig at en af dine rideveninder vil låne mig en hest en dag - så kunne vi ride sammen?
    Knus
    Ulla

    SvarSlet
  2. Den vil jeg også gerne vinde, og går ind og linker med det samme
    (om netforbindelsen vil).
    Vedr. facebook, så ved jeg sgu ikke rigtig. Ikke at jeg ikke 'liker' men jeg er begyndt at undgå fb - og bruger nærmest ikke min profil længere.
    Men linke, det gør jeg helt sikkert.
    Og mht. bilen, så ville jeg ønske jeg lige havde en ekstra at smide i din retning ;o)
    Og så håber jeg at jeg ikke har diskvalificeret mig i denne give-away ved min anti fb attitude.:o)
    Om nettet vil, går jeg også ind og opretter min give-away her i aften.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Jeg er med på to lodder, kan desværre ike hjælpe dig med en bil.
    Hilsen Lotte

    SvarSlet
  4. Hvis jeg bare syntes godt om din side er det vel 1 lod ? ;)

    - xoxo

    SvarSlet
  5. Jeg liker på facebook og har lagt et link til din giveaway i siden af min blog. :)

    Line

    SvarSlet
  6. Den kender jeg slet ikke. Men nøj kunne godt bruge en ny spændnde bog :)

    SvarSlet
  7. Hej!!! jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækning om denne krimi...er mega krimilæser!!!! jeg har selvfølgelig både linket og like't <3 lissen

    SvarSlet
  8. Har lavet en status på min face til din giveaway og liket din FB side, så deltager med 2 lodder!

    SvarSlet
  9. jeg nupper 2 lodder (:

    Kig forbi mine giveaways (:

    SvarSlet
  10. Jeg liker dig på facebook :)

    SvarSlet
  11. Jeg følger dig På FB og på bloggen.
    God weekend.

    SvarSlet
  12. Jeg er klart med i opløbet. Har liket dig på fjæs :-) Vil såå gerne læse denne her bog.

    SvarSlet
  13. Vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  14. Jeg liker dig på facebook og deler dig gerne med mange andre :-) og ventede på dig fordi du havde fået lavet dobbelbooking, kører dig ud og handle, og på loppemarked. Æder din chokolade og hiver dig med i kirke, det må give en hel del lodder :-) ellers er jeg også ganske godt tilfreds med "at nøjes med dit venskab

    SvarSlet
  15. En af mine yndlingsforfattere, så jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    :o) Karina

    SvarSlet
  16. *HAHAHA* Du har en skø-øøøøøøøøøøøøøøøøøn humor!!! (For 3 lodder skal man gi' dig en ny bil! *LOL*)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  17. Ejjj, jeg kan lige nå det på falderebet. Jeg har brugt dine anmeldelser i sommerferien til at vælge læsning - tak. En god krimi er aldrig af vejen.

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm