torsdag den 23. august 2012

Dilemma

Landposten har haft travlt de sidste to dage, hun har leveret bøger til mig:

Og så har jeg haft en skøn arbejdsdag og fået IPAD!!!! (til arbejdsbrug & hjemme)
Valgte en hvid og pink cover - mere yndigt fåes det ikke:)
Så nu er jeg i et frygteligt dilemma:
Læse eller fumle med iPad?og hvad skal jeg læse??? Der ligger også tre spritnye ulæste bøger i reolen, foruden disse, det forhåbentlig lykkes mig at indsætte billedet af...
Hvis indlægget ser mystisk ud, er det fordi det er skrevet på det nye vidunder :) fuuuk den er fed:)

2 kommentarer :

  1. Tillykke med iPad'en. Indlægge ser jo helt perfekt ud med foto og hele moletjavsen! :-)

    Har aldrig fundet ud af at blogge fra min iPad... måske fordi jeg ikek har forsøgt. *hehe*

    Fumle med iPad el. læse bøger? Behøver du vælge?

    Go' fornøjelse med det hele!

    *SMIL* og go'nat herfra...

    PS. Håber din mor er okay? Længe siden jeg har set hende. Du må meget gerne HILSE fra mig? :-)

    SvarSlet
  2. Du må da lige koncentrere dig om den nye iPad :)
    Og så åbner der sig nok en verden med e- bøger også.
    Tillykke med vidunderet
    Hilsen Mona

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm