torsdag den 12. juli 2012

Tillykke med de 50!

Kære Rolling Stones.

Tillykke med de 50 år. Og tak for det var lige i dag - det gjorde turen i bil hjem fra Nakskov meget mere behagelig (og hurtigere)- en eller anden fætter på P4 spillede jer - og coverversioner - i en hel time:-)
Jeg har nu hævede sangmuskler.
Desværre hørte jeg ikke denne her - som er en af jeres bedste:


At han så også fortalte at Keith Richards (den gamle mand født i 1943) blev forladt af sin kone, da hun opdagede ham med en teenagetøs, er en anden sag. Gamle klammert - det sletter jeg lige fra min memorystick!


2 kommentarer :

  1. Gamle mænd kender ingen begrænsninger hehe. Men fed musik det er det nu. Også selvom jeg er meget nyere af dato, så kan man stadig godt synes det er cool musik. Og jeg hørte lige Jagger udtale de ville på verdens tourne igen, JAMEN de er jo også kun omkring de 70 alle sammen hehe!

    SvarSlet
  2. Der er da stadig liv i dem ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm