lørdag den 12. maj 2012

Foder

Hestene har fået hø. Hunden har fået hundemad.
Jeg har fået 3 af Frellsens fedeste flødeboller.


Og ellers ikke lavet så meget i dag. Byttet ridebukser med meget lange ben til ridehjelm med ufattelig stor omkreds. Været i Roskilde og frosset med datter i regnvejr. Luftet hund x 3. Fodret heste x 2.
Tilbød at aftenfodre dem, da jeg bor lige bag - og til højre for -  de (meget grimme og forhåbentlig ikke særlig sundhedsskadelige) højspændingsdimser. Jeg skulle jo ligesom alligevel gå aftentur med hunni. Hyggeligt at blive mødt af sådan en flok småvrinskende, vellugtende glade heste.
Nu vil jeg gøre noget for mig meget sjældent: Se tv!
Og lade mentalt op til langtur i morgen i skov på hesteryg (yeeehaa).

2 kommentarer :

  1. hvor er det perfekt for dig, at du netop kom til at bo et sted, hvor de søde heste var lige udenfor !
    Det lyder til lige at være dig + du er kommet igang med at ride igen.
    Tvmenuen igår var nu ikke helt værst - Beck er altid god.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. bare rolig med højspændingsmasterne. Der kan man da se, hvor mange meter ledningerne er væk fra jordens overflade, det kan du ikke når de er gravet ned.

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm