tirsdag den 8. maj 2012

1 års fødselsdags GIVEAWAY


Afsluttet
Afsluttet 
Afsluttet

Jamen hallo! Jeg har haft så travlt med arbejde, ridning, læsning og konfirmationer, at jeg da helt har overset at

Frk. Bogorm fyldte 1 år d. 2. maj

Det må da fejres! 
Tak til alle dem, der læser med!
Så her er endnu en giveaway; med flere bøger, naturligvis!
Så her er en række (gode) bøger, du kan være så heldig at vinde:




 For at være med skal du skrive ( i kommentarer) hvilke bøger, du gerne vil vinde samt:

  • Linke til denne giveaway på din blog (= 1 ekstra lod)
  • Melde dig som fast læser (gælder også, hvis du allerede er fast læser) via Google Friend Connect i fanen ude til højre (=1 ekstra lod) ELLER på FACEBOOK 


 NB: Et par af bøgerne er læst og kan derfor indeholde æselører...
Tak til forlaget Punktum, for at have sponsoreret "Bundfald" og "Jeg vil altid ku' genkende dig" og Sohns Forlag for "Hud". Disse er naturligvis fuldstændig fri for både æselører, fedtefingre og mad :-)
"Den glemte have", "Til månen og tilbage", "Fluen og evigheden" samt "Øjensamleren" er lettere brugt.

Del gerne på Facebook, Twitter og hvor du nu ellers kan :-)
Vinderne trækkes d. 19. maj 2012


24 kommentarer :

  1. Den glemte have har en flot forside og lyder lige som en bog man kan kværne på en rolig weekend. Til månen og tilbage lyder mere tilforladelig end krimierne, som måske lyder lidt for makabre.
    Fast læser.

    SvarSlet
  2. Tilykke! Jeg vil vildt gerne vinde den af Jill Mansell. Fordi jeg elsker hende, ikke har den der og fordi hun minder mig om dig. Hun var jo lidt skyld i, at vi mødtes her på nettet i sin tid :)

    SvarSlet
  3. Hej Sisse, du har helt ret :-)

    SvarSlet
  4. Wow. Endnu en super bog give-away :)
    Tillykke med det førte blog-år .
    Jeg er med på to lodder (fast læser og linker senere når min computer er færdig med at opdatere - og med min sædvanlige ubeslutsomhed vil jeg sige, at jeg kan ønske mig en hvilkensomhelst af bøgerne i øverste vandrette række .
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Tillykke :)
    Jeg vil elske at vinde Kate Morton (jeg forguder hende) eller Jørn Lier Horst (fantastisk krimiforfatter)
    Jeg linker til dig på min blog (fra i morgen) og er fast læser, men dog fra Bloglovin..

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage o denne flotte give-away. Jeg vil gerne vinde Jill Mansell bogen eller "Bundfald" :0)

    SvarSlet
  7. Håkan Nesser har jeg aldrig læst noget af - den vil jeg gerne vinde - men Den Glemte Have er jo osse fantastisk. Jill Mansell - den ku osse være sjov!
    Knus
    Ulla

    SvarSlet
  8. Jeg vil frygtelig gerne vinde den af Sebastian Fitzek. Jeg har læst en af hans andre bøger og den var ret gribende. Dejligt med endnu en bog give away :)

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg vil rigtig gerne læse TIL MÅNEN OG TILBAGE af JILL MANSELL, eller DEN GLEMTE HAVE af KATE MORTON. Jeg kan varmt anbefale JEG VIL ALTID KU´ GENKENDE DIG af LAURA LIPPMAN.
    Hilsen Pernille

    SvarSlet
  10. Da jeg ikke har læst nogen af dem, og er alt-læsende, så er der frit slag på alle hylder af hvad du evt.vil sende til mig, hvis jeg skulle være så heldig at vinde... :o)

    SvarSlet
  11. Det er da helt fantastisk! Jeg er mest interesseret i Den glemte have og Jeg vil altid ku' genkende dig

    SvarSlet
  12. Tillykke fra Odense, med denne dejlige side:)
    Jeg læse rigtig megt, så alle titlerne har interesse.
    Hilsen Malene

    SvarSlet
  13. Tillykke og sikke en flot give away... lykkedes dig at finde bøger jeg ikke har læst... er til dem alle men bundfald tiltrækker mig nok mest ;)

    Er med på to lodder

    SvarSlet
  14. Et stort tillykke til dig...det har været så hyggeligt at følge dig..
    Jeg er med på denne skønne give away...hvilken bog...surprise.
    En skøn dag til jer ;-)

    SvarSlet
  15. Tillykke. :)
    Ville gerne vinde øjensamleren eller fluen og evigheden.
    Er fast læser

    Line

    SvarSlet
  16. "Den glemte have" vil jeg da godt have fingerne i så jeg deltager med 2 lodder :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  17. jeg er med på de 2 ekstra lodder.

    jeg er generelt meget til krimier og de lidt uhyggelige bøger (: Bundfald ser interessant ud!

    Kig forbi mine bøger til salg og 3 giveaways

    SvarSlet
  18. To lodder!

    Malene M
    multi_1995@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg vil frygtelig gerne vinde Jill Mansels bog!

    Jeg er fast læser :)

    SvarSlet
  20. Dejligt at finde en bogorm her i Blogland! Jeg vil gerne læse med her og deltage i din lodtrækning. Jeg har hørt godt om Den glemte have , så den kunne jeg godt tænke mig at læse :) Jeg smider 2 lodder i puljen ved at linke til dig!

    SvarSlet
  21. Jeg har ikke læst nogen af dem, så de alle har interesse, men lige umiddelbart synes jeg; Laura Lippman jeg vil altid ku genkende dig, lyder god.

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Jeg trænger sådan til at fordybe mig i noget nyt læsestof, men jeg kender ikke nogen af dine bøger, så SURPRISE ME:)
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  23. Jeg har ikke læst nogle af bøgerne, så ville ikke have noget imod at vinde nogle af bøgerne, men jeg vil nok helst vinde "Den glemte have" og "Til månen og tilbage".

    Jeg er fast læser :)

    SvarSlet
  24. Jeg elsker Jill Mansel, så hendes bog vil jeg rigtig gerne vinde!

    Jeg er fast læser :)

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm