lørdag den 28. april 2012

Giveaway - nap en bog

Så er tiden inde til en giveaway her på bloggen!!!




Forlaget Sohn  har været så rare at sponsorere 3 stk. 
"Tretten timer" - en superfed krimi, der foregår i Sydafrika.
Jeg er ikke den eneste, der er begejstret for bogen - den fik bl.a. 5 hjerter i Politiken.

Har du lyst til at vinde bogen er reglerne således:

1 kommentar på dette indlæg = 1 lod
1 kommentar + fast læser/følger* = 2 lodder
1 kommentar + fast læser/følger* + link til giveaway i din sidebar = 3 lodder

(Hvis du linker, så brug venligst billedet herover)
*via Google Friend Connect
Husk at skrive i kommentaren, hvad du har gjort - og hvis du linker - så smid også lige linket...
Du kan deltage indtil d. 15. maj - hold øje med om du vinder - vinderen bliver offentliggjort her på bloggen.

Rigtig god fornøjelse:-)


Giveaway'en er slut.....



17 kommentarer :

  1. Har ikek læst en krimi siden Dan Browns "Det forsvundne tegn", så det var måske på tide med lidt mere gys... ;-)

    Så... jeg kaster 3 lodder i tromlen:

    * Kommentar... YES!
    * Følger... BUT OFCOURSE!
    * Link... ALWAYS!

    Holder øje... ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg er med på fuld skrue , dvs. 3 lodder.
    Det lyder som en fed give-away :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Uha jeg elsker også bøger, har en bogsamling på ca 1000 bøger. Kig gerne ind hos mig også :0) jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder. :)

    Line

    SvarSlet
  5. Jeg bruger desværre Bloglovin til at følge dig med, så jeg nøjes med et enkelt lod for kommentaren :)
    Lækker give-away

    SvarSlet
  6. Uh hvor spændene, er med på 2 lodder :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Elsker krimier.. er med på to lodder :)

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  8. 2 lodder til mig! Elsker en god krimi:)
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne være med med 2 lodder. Håber sådan jeg bliver den heldige vinder :)

    SvarSlet
  10. lækker giveaway!
    Jeg elsker krimier så jeg er med på alle 3 lodder

    SvarSlet
  11. kig forresten forbi mine 3 giveaways (;

    SvarSlet
  12. Desværre kun fast læser - nu med kommentar :-)

    SvarSlet
  13. 2 lodder
    Elsker bøger, både fysiske, elektroniske og lyd. Blev vist miljøskadet med en bibliotikar som mor.

    SvarSlet
  14. Er frisk på at deltage! Må have mindst tre lodder, da der vel osse er et heste-fælles-interesse -lod indeover!
    Ulla T.

    SvarSlet
  15. Jeg snupper lige 2 lodder - elsker krimier :0)

    SvarSlet
  16. Elsker krimi, synes den lyder god.
    Vinder den super gerne.
    Hilsen Malene

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm