fredag den 23. december 2011

Så står verden ikke længere

Man kan nok kalde det en overspringshandling. Eller panik før lukketid.
Det utrolige er sket: Jeg har været ude at løbe! Sammen med hunden. Og her har du beviset:

En meget træt og beskidt hund & ditto løbesko

Aner ikke, hvad der gik af mig.
Men jeg kunne ikke rigtig vågne. Og eftersom der kun er 8 dage tilbage af 2011 (det år, jeg højtideligt lovede mig selv at begynde at løbe), var det vist på tide at komme i gang.
Og nu må jeg så lige i bad. Købe juletræ, spise frokost m. mit "rigtige" arbejde ( ikke boghandelen, det er slut i denne omgang), købe en gave, mad, gøre rent og alt det dér, der ligesom skal ordnes inden i morgen eftermiddag,  hvor hele familien kommer for at fejre juleaften. Her!

Og så må jeg ikke glemme at nyde, at jeg for første gang i mange år har FRI d. 23. december.

4 kommentarer :

  1. Det lyder som en dejlig dag du har planlagt ;-)
    Glædelig jul til dig og dine KNUS

    Ps super flot header

    SvarSlet
  2. Det var da godt du nåede det o)
    og I må have en rigtig dejlig juleaften,
    en glædelig jul.
    mange hilsener Mona

    SvarSlet
  3. Hej Rav og Krat. Også rigtig glædelig jul til dig og dine. Og tak for ros med headeren - jeg er desværre ikke lige så god som dig og kan ikke selv lave dem, men har downloaded hele balladen færdiglavet :-)

    SvarSlet
  4. Hej Mona

    Du ønskes også en rigtig glædelig jul!
    Klokken er 22.33 og risengrøden koger på komfuret - i morgen bliver den til ris a la mande. Træet er endnu ikke pyntet... Men jeg når det nok :-) Det plejer jeg...

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm