torsdag den 8. december 2011

Pæne mænd og flettede stjerner

Hm. Har lige været et smut i hovedstaden.
Til julestue hos Gad.
Ganske fornøjeligt: Søde mennesker, god Glögg, hyggelig jazz og nogle fabelagtige kæmpe havregrynskuglelignendesager - som jeg spiste 6 af.
Flettede mit livs første stjerne - det vil sige, Henriette flettede det meste - jeg er motorikspasser og fatter ikke det dér med små strimler, der skal ind under/udover hinanden. Og hvad sker der lige for brugsanvisningen? Den forstod jeg så heller ikke lige?
Jeg tog mit fine resultat med hjem:


Selv om det var meningen, julepynten skulle pynte hos Gad - men helt ærligt - min første stjerne :-)

Men det var jo slet ikke det, jeg ville sige.
Jeg tog S-toget hjem fra Nørreport.
Og endnu engang blev jeg imponeret og nærmest lamslået over Københavns fine og store udvalg i ... MÆND!
Hold da kæft, hvor er der mange pæne mænd!?! Havde virkelig svært ved at koncentrere mig om at læse i toget:-)
Endnu en grund til at bruge offentlig transport...



3 kommentarer :

  1. Det var da ikke en helt uvæsentlig begrundelse for lige at suse med det offentlige ;o)
    Jeg har nok flettet henad en milliard strjerner i mit liv. Men desværre ingeni rød med prikker :o) Den ser fin ud.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Et andet sted hvor det også slår mig at danske mænd er smukke er når jeg fra et sted i udlandet stiger ombord på et fly mod København, og for det første ser de mænd jeg skal flyve med, og for det andet ser alle de mænd i Kastrup der er kommet hjem forskellige steder fra og venter på bagage.

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm