søndag den 4. september 2011

Søndag i sofa og regn

Søndagen startede fantastisk med lækkert vejr, gåtur med vovsen og smoothies med den overnattende veninde (der er ernæringsuddannet - så jeg sprang over colaen og smøgerne).
Så har jeg læst hele dagen - skal ud på min første salgstur i morgen. Er nervøs og spændt. Skal læse noget mere om lidt.
Allerbedst er det, at jeg i dag har fået lejekontrakten, og vi flytter til oktober. Som er lige om lidt. Puha - er der ikke nogen der kan komme og pakke det hele ned for mig? Jeg orker det simpelthen ikke.
Vi flytter i lejlighed. Til dem, der har læst min blog før og før hørt om boligovervejelser, kan jeg fortællle, at  vi flytter ud i den på første sal med de 3 mdr. tilvænning for hunden.
Jeg både glæder mig og frygter det - men satser stort på, at hunden vænner sig til det hurtigt og ikke vil stå og glamme og genere naboerne hele dagen. Hvorfor skulle hun det - hun gør ikke meget nu...
Nå, jeg må arbejde videre... see you!

Hundens (og datterens) yndlingsbeskæftigelse

2 kommentarer :

  1. hej Bogorm :o)
    tak for din kommentar i min blog. Blev lige nysgerrig på din - og fandt en guldgrube af boganmeldelser. Læsning er også en af mine passioner, så nu har jeg meldt mig som fast læser af din blog, og glæder mig til at blive inspireret udi litteraturen , mv :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Hej Monaelisabeth
    Velkommen her! Håber du finder inspiration til fremtidig læsning!

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm