mandag den 15. august 2011

Boligumuligheder - igen

Nu har jeg kigget på den lille 2- værelses lejlighed her i andedammen.
Den var fin  - hvis jeg var alene. Men teenageren bor jo ligesom stadig her, selv om hun har proklameret, at hun gerne vil i ungdomsbolig.
Det sker så nok (hedigvis?) ikke lige foreløbig...
Nå, men jeg må sige nej tak til den, man går fra stuen ind i soveværelset (som skulle være "børne"værelse) og derfra og ud på badeværelset...Det er sgu for urealistisk!
Så jeg sætter min lid til den der lejlighed på 1. sal på marken.
Den der med den lille bitte håndvask på badeværelset.
Tror endda den er for lille som badekar til Barbiedukker?
Ejeren sms'ede i dag - at han havde talt med de fleste og at den nok var hjemme. Ville tale med de sidste på torsdag. Så kryds lige fingre ikke?
For jeg oooooorker ikke bo her mere.
Der er åbent hus på søndag - og i overmorgen kommer der nogen kl. 17 for at se på huset.
Synes ærlig talt nok, de kunne udvise lidt pli og komme til åbent hus på søndag i stedet for.
Gider Kraftestejleme ikke gøre fucking rent hele skide tiden! Udtrykker jeg mig klart nok?
Overvejer forresten at blogge på engelsk i stedet, det lyder så flot, når man bander.
Det engelske sprog har et utal af fine, grimme ord. Som bloody.



4 kommentarer :

  1. Jeg kan sagtens lære dig nogen rigtig fine danske bandeord også..;)
    majken

    SvarSlet
  2. Hej Majken
    Det tvivler jeg ikke på!!! Men det LYDER bare pænere på engelsk:-)

    SvarSlet
  3. Hvorfor sætter du ikke bare de engelske bandeord ind imellem det danske. Det gør mange da, og det passer som regel rimeligt godt ind. Laughs. Anyhow, jeg håber du fortsætter med at skrive på dansk, for den måde du skriver på er hylende morsom - du kan få hvad som helst til, at lyde sjovt - det absolut bedste indtil videre, er din date med ham der gutten der havde kone og som overvejede at gå fra hende, samt da du overraskede din teenage datter der sad bag på en knallert. Keep up the good work, for det er genialt uden lige!

    SvarSlet
  4. Hej Boglabyrinten

    Tusinde tak for de fine, rosende ord!

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm