søndag den 3. juli 2011

Skybrud

Ja jeg bliver også lige nødt til at kommentere vejret i går!
Det var da for vildt! Startede dagen med gå tur med hund i let regn. Sad så og kogte i telt til hyggelig børnefødselsdag. Kørte så tidligere kollega til stationen, med hunden bag i bilen, for så kunne vi lige snuppe en tur i skoven på vejen.
Men ha! Vi satte os i bilen og så blev himlen sort. Og så væltede det ned. Min lille Golf burde have været et amfibiekøretøj... men det var der også andre, der havde brug for:


Hunden kom ikke i skoven.
Datteren skulle hentes og jeg kørte af sted igen, fint nok - sad alligevel stadig i bilen og prøvede at tage mig sammen til at spæne ind. Da vi kom hjem, gik (løb!) vi i vand til midt på skinnebenene.
Er kun rigtig rigtig glad for, at jeg ikke længere bor på Svinemosevej, hvor der sidste år pludselig var indendørs swimmingpool - med frøer - i kælderen. Og helt og holdent mit eget problem, udlejeren gad ikke hjælpe.
Ellers et dejlig sted, som jeg savner:

Her boede vi - 1. sal var tom
Lidt roser fra haven sidste år
Resten af lørdagen forløb stille og roligt, luftede hund i pyjamas og gummistøvler og hyggede med film med datteren og den våde, ildelugtende hund.
Og så skulle der komme skybrud  igen i dag? Hm...


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm