søndag den 10. juli 2011

Hm... Jeg ligner min hund

Ak ja, så er det åbenbart sandt.
At hundeejere kommer til at ligne deres hunde.
Var lige - med hunden- nede en tur ved købmanden, og da jeg kommer ud igen og skal til at tage Nanna, kommer en dame forbi.
"Ih, du har næsten samme hår som hunden!" siger hun og jeg frydes endnu mere over jeg skal til frisør i morgen, noget jeg ikke kommer så tit, for det er hundedyrt (haha).
Og hun spørger, hvilken race hun er og jeg svarer Briard. Og så står vi der og snakker hunde. Og jeg er med henne og se hendes hund bag i bilen...
Men de lignede altså ikke hinanden!

Sådan ser vi ud hjemme hos os

3 kommentarer :

  1. du er evig smuk altid..:)

    SvarSlet
  2. wooooow jeg kunne finde ud af at kommentere nu..:D

    SvarSlet
  3. Hej Anonym
    Hvor er du dygtig - og sød :-)
    Man kan også, der hvor du vælger "anonym" vælge navn/webadresse og skrive sit navn, hvis man vil
    :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm