fredag den 1. juli 2011

Friday I'm in love


Ja det er jeg så ikke lige. Men fredag er det! Var længe på arbejde i dag, det var en god dag! Troede ellers aldrig jeg skulle komme ud af fjerene i morges, madrassen klæbede til ryggen og dynen var tonstung.
Men op kom jeg. Hurtigt i bad, kaffe, lufte hund, tage tøj på (ja heldigvis for de morgenfriske var det ikke lige i dén rækkefølge!) og så af sted med mig. Hvorfor er det altid, når man ikke har god tid, at der skal køre traktorer o.lign. foran én?
Herhjemme er jeg forvist til køkkenet. Heldigvis er der en slagbænk, jeg lige om lidt må lægge mig lidt på, den store sofa er optaget af en ung mand (ikke min), og den lille af datteren.
De ser Gudhjælpemig Disneysjov?!
Jeg har lige sat en kage i ovnen. Og i aften vil jeg ikke læse, men i stedet se film med Morgan Freeman, ham elsker jeg og hans film plejer at være gode.
Mine fine blomster, jeg fik på mit arbejde da jeg startede sidste torsdag, står stadig fint! Håber det er et tegn...
Skræmmende, at man kan være så træt. Jeg mener, jeg har ligesom kun arbejdet 2 dage i denne uge!
God fredag aften til jer derude!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm