mandag den 4. juli 2011

Boganmeldelse: Fortidens synder



Blev færdig for nogle dage siden, og har siden spekuleret lidt over, hvad jeg skulle skrive om den. Og er nået frem til, at jeg godt kan være bekendt at skrive følgende, for her på bloggen skriver jeg min egen mening:

Den har nogle ok interessante emner - traumatiserede soldater og aktiv dødshjælp. Og det er så det. Jeg kan simpelthen ikke lide hovedpersonen - synes hun er skrækkelig, vi mangler bare at hun står op og tisser, for at hun er hård (og speciel) nok til nærmest at være mand.
Medmindre du er millionær og ikke aner, hvad du skal bruge dine penge til, behøver du ikke købe denne bog. Efterlod mig kun med "ok, så har jeg læst den også". Og det er ikke godt nok. Donér hellere pengene til et godt formål, eller køb nogle af dem, hvor jeg skriver "køb den"! Det gør jeg ikke denne gang...



Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm