onsdag den 29. juni 2011

Wednesday morning



Vidunderskønt at vågne til fuglesang og blå himmel. Temmelig vanedannende.
Elsker begge dele.
Her er ikke sket det store her i dag. Varmen gør mig sløv som en skildpadde - heldigt jeg ikke bor sydpå.
Er ved at læse en bog,  som er en noget blandet fornøjelse. Hovedpersonen irriterer mig ad H..... til, men bliver nok nødt til at læse den færdig. For egentlig er den spændende... Det er "Fortidens synder" af Therese Philipsen.

I morgen skal jeg på arbejde - det glæder jeg mig til!
Har ringet på et lille hus til leje i dag.
55m2 - kan man virkelig proppe 2 personer (vi er heldigvis små - både i højde og drøjde), over 1000 bøger, 3 sofaer, en kæmpehund og en masse andet ind på 55 m2?
Men huset er yyyndigt:



Jeg mener, bare hunden fylder 2 af dem, når hun er udstrakt!
Hvis ikke - og vi får det - inviterer jeg på udsalg.

2 kommentarer :

  1. Uuuuhhhh, 55 kvm? det bliver trangt... også selv om det er yndigt :-)

    SvarSlet
  2. Hej Britt
    Ja, det er meget småt! Småt men godt? Kunne være overskriften, hvis jeg indrykkede en kontaktannonce... om mig altså, ikke om den ønskede mand :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm