onsdag den 15. juni 2011

Ufedt

I morgen kommer min udlejer. kl. 9. med en mand, der skal lave tilsynsrapport.
Ikke fedt.
Mindre fedt er det, at han kommer igen på fredag. Med en fotograf. Ja - du som er kvik har nok regnet ud, at huset her skal sælges.
Det har jeg på en måde hele tiden vidst, bare ikke at det skulle være nu? Og at alt det her skal foregå, mens jeg stadig bor her. Og jeg skal rydde op og gøre rent og gøre pænt, for han skal sælge mit hjem. Pisseirriterende, det er, hvad det er!
Jeg gider sgu da ikke se mit hjem afbildet i avisen. I Bo Bedre, ville være en helt anden sag - måske kan de lave en artikel om fantasifulde måder at placere bøger på alle flader? Not...

Endnu værre bliver det, når her skal holdes åbent hus.
Hvor fanden skal vi så være? Gå til et andet åbent hus?
Jeg gider ikke have folk rendende i mit hjem. Folk jeg ikke selv har inviteret.
Okay risikoen for, at her bliver indbrud efter salgsbilleder i avisen, er nok nærmest ikke eksisterende - min fladskærm er købt af en kvinde (mig) og derfor ikke særlig imponerende i størrelsen. Og udover det er her bare en masse gamle møbler og bøger..
Men alligevel!

1 kommentar :

  1. Nårh... det hedder vist tilstandsrapport... Men anyways...

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm