torsdag den 30. juni 2011

Sweet Thursday


Så er det set med: Jeg parkerede en halv liter vand ( i flaske, dog)
to grønne æbler og en banan på mit bord i morges. Og deklamerede at dette var min frokost og et sjældent syn. Begge dele lige sandt.
At det så også lige blev til et par skiver brød og utallige (store) Marshmallows i løbet af dagen, er noget helt, helt andet!
Havde en dejlig 3. dag på arbejdet!
Men var ved at dø af sult, da jeg kom hjem. Fandt Gudskelov nogle kattetunger i skuffen. De var af chokolade... Ned med dem og den sjat cola, jeg havde i køleskabet - og jeg kunne ånde lettet op og kende mig selv igen.
Jeg er ved at få mave! Og nej, jeg er ikke gravid - det kræver jo ligesom lidt forarbejde af en slags!
Og jeg har forsvoret, at jeg nogensinde skulle blive sådan et kvindemenneske, der klagede over sin vægt!
Så det gør jeg ikke.
Jeg konstaterer bare - helt stille og roligt - at jeg er ved at få nogle deller. Løgn. Jeg har fået deller - og ikke de der man steger på panden og som smager godt.
Men sådan nogle, der sidder placeret de mærkeligste steder.
Surt. Men jeg brokker mig ikke :-)
Jeg siger det bare.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm