tirsdag den 28. juni 2011

Ruby Tuesday





Se her, hvad der larmende lettede fra det grønne område ved vores hus... Det var i går, mens vi sad og spiste min mislykkede grillede fisk. Jeg kan bare ikke grille! Ulla Taylor skrev engang en smadder god bog, der hedder "Kvinder kan ikke grille". Med fare for at få nogen over nakken, er jeg tilbøjelig til at give hende ret. Jeg kan i hvert fald ikke! Enten er det sort, eller også ligger det en halv time på grillen, uden det får de der pæne striber - som i går. Måske var det fordi fisken var frossen?

Meget farlig tingest dukker op over hegnet

Her blev hunden bange og løb ind i køkkenet og gemte sig under spisebordet.

Lidt vildt. Hvis ikke det var fordi, jeg er så højdeskræk, at jeg er ved at gå i spåner over rulletrapperne i Metroen, ville jeg vildt gerne flyve i sådan en. Der er sådan lidt Jules Verne over det.

Nå, men mæt af halvrå fisk - ufrivillig sushi - og nye kartofler, gik jeg aftentur med Nanna (hund) og fik nye, søde venner:

Nemt at få nye venner, gælder bare om at være åben...

Sød ko

Og se her, hvad jeg også har:

The Pilgrim

smuk ikke?
Eftersom alle (på nær en luseædt og grim én) mine smukke roser enten står i eks'ens have, eller hvor vi boede før, blev jeg altså nødt til at købe en ny. Den står i potte, så den nemt kan komme med, når vi finder vores næste hjem.

Datteren var syg i dag, kastede op og blev fodret med revet æble og ristet toast. Nu har hun det fint og er i klubben.
Jeg ordnede hunden, som stadig er fin og glat uden filter i pelsen, se selv:



Var vildt tidligt - for en næsten arbejdsløs - oppe i morges., Kl. 10 var Electric Light Orchestra og jeg færdige med at gøre rent :-)
Så nu vil jeg lufte hund og gå i seng... Aj, nu har jeg IGEN glemt, der var en film jeg ville se! Never mibd. Godnat...



Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm