mandag den 27. juni 2011

Monday monday




Så blev det mandag - og sikke en dejlig dag.
Lige nu er kl 22.30. Jeg sidder i min have og nyder en kop kaffe, for første gang i 100 år er det lykkes mig at lave den helt rigtigt:


Mange mange gange i træk har jeg fået lavet den uden skum - og det er jo ligesom det, der er det fede!
Jeg har sådan en smart tingest her:


Købt til 200 kr. engang for længe siden i Irma.
Vand nederst, kaffe i midten og mælk øverst - og vupti - så har man måske Café Latte...

Nå men nu sidder jeg i haven og nyder duften af nelliker og andet godt - bl.a. en nyindkøbt rose :-)
Super hyggeligt, hunden ligger foran mig på ny hundepude fra Netto :-)
Nu, når jeg har skrevet færdig her, vil jeg læse "Forladt" færdig...

Godnat :-)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm