tirsdag den 21. juni 2011

Græs

:-) Ja jeg pakker min selvmedlidenhed langt ned, men lover at den nok skal dukke op igen - nogle ting flyder ovenpå.
Men jeg har lige været nede med hunden og gamle aviser. Aviserne røg i containeren, hunden fik lov at komme med hjemad igen. Vi mødte Pyrus og hans fine Golden Retriever og snakkede lidt. Ja, ham den rigtige Pyrus, men uden nissehue.
Og da vi var på vej ind ad lågen herhjemme, kaldte mine søde genboer på mig. Om jeg ville have deres græsslåmaskine? For de havde købt ny. De ville ikke bruge den mere, efter der var kommet hundelort på den, sidst manden slog mit græs. Det var heldigvis en joke - men jeg hoppede på den! Der findes flinke mænd, han slog troligt mit græs før jeg blev græsslåmaskineejer...
Så nu ejer jeg en gammel græsslåmaskine. Min første egen græsslåmaskine :-) Har boet sammen med et par stykker, men denne er min. Den er gul og rusten og ved intet om, hvordan man er selvkørende, men den kan samle græs op, og den er min!
Og nu skal jeg med datteren til hendes Dimissionsfest. Slut med 10. klasse. Vi skal hente hendes far på stationen. Det er mange år siden, hun har været sammen med os begge samtidig, jeg lover at være sød!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm