onsdag den 8. juni 2011

Ganske almindelig onsdag

Nu sidder jeg her igen, med min pc på skødet og fødderne oppe på sofabordet. Hunden ligger og fylder hele den ( 3 personers) gode sofa, datteren er i klubben og udenfor øsregner det.
Hyggelig lyd.
Smart med pc i skødet, så kan man ikke se appelsinhuden på de shortsklædte gamle ben :-)

Var ude at røve hyldeblomster i dag. Var lidt tidligt på den, de fleste var endnu ikke sprunget ud. Jeg måtte hjem og parkere hunden og tage cyklen ( det var hurtigere ) og ud på en længere tur, for at finde flere, udsprungne blomster.
Var lidt tyveagtig, men det, der hænger ud over folks hegn må man da gerne tage, ikke?





Jeg fandt et dejligt sted på skolestien, må derhen igen næste uge, når flere blomster er sprunget ud.
Hjemme igen lavede jeg hyldeblomstsaft, som nu står i køleskabet og trækker.
Senere lavede jeg pistacieis - spændt på at smage den i morgen :-)


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm