torsdag den 16. juni 2011

Ferieramt teenager

Så var det i dag, min ferieramte teenager skulle tidligt op = før kl 14.
Hun stod op inden 8!!! Jeg bliver sikkert sagsøgt eller noget for "børnemishandling"?
Kl. 9 kom min udlejer, og da ham tilstandsrapportmanden også var kommet, pakkede jeg min lille familie sammen i den lille bil, og slog et smut forbi bageren efter sandwich og Kakaomælk - inden vi satte kursen mod Ganløse Ege (skov) hvor vi fandt et hyggeligt sted, jeg fandt ved et tilfælde forleden.
Så sad vi ved en bålplads i solen ved en skovsø. Meget hyggeligt. Selv om datteren hellere ville have været i Fields, og ikke helt kan se det fede ved naturen. Der er vi desværre meget forskellige: Jeg vil være ude i naturen eller på museum eller se noget pænt - hun vil i et eller andet center...
Det var meget hyggeligt og smukt og fredfyldt. I ca. 5 minutter. For så kom der en flok fra en børnehave. Lutter hvidhårede små unger i gummustøvler og med små, søde rygsække. Rørende. Larmende. Men dog hyggeligt alligevel!
På vej tilbage til bilen, giver datteren et gisp fra sig, hunden var ved at træde på en snog (YRDK! hader slanger), som dog skyndte sig væk, den var vel mindst en meter lang.

Hjemme igen måtte den udmattede teenager have en lur, mens jeg ordnede forhaven.
Nu er der rigtig fint og hyggeligt, med lanterner og hele molevitten. Baghaven nævner vi ikke. Og heller ikke at hunden har tyndskid igen - hvad fanden har hun nu spist?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm