tirsdag den 17. maj 2011

Sidste dag i morgen

Øv, så er det sidste dag på mit dejlige arbejde i morgen! Glæder mig overhovedet ikke - det er ikke ligesom sidst, jeg skiftede job, der gik jeg og talte ned og glædede mig til det var slut, og jeg skulle starte på det her fantastiske arbejde - som jeg nu snart ikke har mere :-(

Så i morgen er det sidste dag, jeg går ind ad denne fine dør. Bemærk lige det flotte håndtag! Og bær venligst over med fotografen, som hverken var fuld eller skæv, men derimod temmelig forpustet efter trapperne til 3. sal. Og lidt pinligt berørt over ligesom at stå og fotografere en dør:-) Men jeg holder svært meget af fine ting.






Så i morgen kl. 9.00 mødes vi alle en sidste gang og spiser morgenmad... den sidste nadver... mens flyttemændene flytter alle de fine bøger over til Gyldendal. Jeg pakkede hele arkivet ned, og fandt, udover de mærkværdigste bøger som "Sådan får De en perfekt tient" og "Sådan holder De hjemmet ", også de fineste oldgamle sager - nogle helt fra attenhundredeognoget - smukt indbundne bøger. Samt en hel masse gamle børne- og ungdomsbøger, som jeg kan huske jeg har læst engang for hundrede år siden...



Farvel til det fedeste job, jeg nogensinde har haft.


Her hviler Frk Bogorms drømmejob


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm