tirsdag den 31. maj 2011

Så var der mad

I går kom jeg vist til at lyde, som om jeg aldrig laver mad, og ikke behøver et komfur (sagde i øvrigt ja til lejligheden, men som den vægelsindede person jeg er, har jeg allerede fortrudt - mere om det en anden gang), men jeg laver altså mad. Bare sjældent særlig spændende. Men al mad smager dejligt med en kvart til en halv liter piskefløde..

Her er så dagens bevis: Jeg har lavet mad. Oven i købet mad, der smagte godt. Selv om jeg spiste det i selskab med "Girl Friday", som er ganske underholdende med svigefulde kvinder og luskede mænd... Min datter kom ca. 1½ time for sent hjem :-(

Kom naturligvis først i tanke om at jeg kunne tage et billede som bevis, da jeg havde dynget ( i stedet for arrangeret) det hele op på tallerkenen og sat mig med min bog.
Og nu kan jeg ikke lege mere, der er "Alle de smukke heste" på DRHD, har altid gerne villet læse bogen - nu ser jeg så filmen. Er gået glip af den første halve time - normalt gider jeg så ikke se filmen, hvis det ikke er fra begyndelsen - men man skal jo hver dag prøve noget nyt! Og der er cowboyer og heste :-) God aften! 

Svinemørbrad marineret i honning, hvidløg, timian, salt & peber. Med bulgur og spinat m.pinjekerner og  mandler. Der er forresten - foruden et par løg- også en del piskefløde i.





2 kommentarer :

  1. Hallo svenske. Lækker mad hvorfor er jeg ike inviteret ;O)

    Knus
    Lene

    SvarSlet
  2. Hej Lene
    Du er da velkommen til hver en tid - bare vælg en af de dage, jeg gider lave mad :-)
    K.H. Frk. Bogorm

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm