lørdag den 28. maj 2011

Jeg er ikke mig - jeg er kun 21!

Jeg burde kun være 21! Kvinder 40+ er ikke i tvivl!
Jeg er så meget i tvivl om, hvad jeg skal. Hvor skal jeg bygge og hvor skal jeg bo? Strandvejen nummer 2?
Læser i alle damebladene, at kvinder i 40érne er afklarede.
De har fundet manden (er formodentlig ved at arbejde sig gennem ægteskab nr. 2 eller 3), fået børnene (som de nu venter på flytter hjemmefra), bor i EJERbolig (hvor de har fået samtalekøkken, udekøkken, forældrebadeværelse, og hvad den slags nu ellers kan finde på). De har ifølge diverse undersøgelser det fedeste sexliv.(Hvis de altså overhovedet har sex.Hvis de har, er det ikke nødvendigvis med deres egen mand - undersøgelser viser at kvinder i 40´erne er mest utro).

Udekøkken


De har accepteret deres krop (eller lader som om de har, mens de kampsveder til Zumba og Poledance og sparer hemmeligt sammen af husholdningspengene til botox og brystfyld og fedtsugning), har styr på økonomien (ja hvor skide svært er det lige, når man har en mand til at hjælpe med at slæbe kassen hjem?)
Konklusion: Jeg er ikke i 40érne! Hvilket jo egentlig er fedt nok.
Hvis det passede. Hvilket det ikke gør.
Jeg er i 40érne.
Gotta face it.
Hvorfor pokker har jeg aldrig investeret i fast ejendom?
Hvorfor var jeg ikke sådan en smart én, der i det mindste købte en lille, bitte et-værelses lejlighed, dengang jeg var ung? Så kunne jeg langsomt, men sikkert have kravlet op ad boligsstigen - og måske nu sidde i et lille bitte hus?

Could have been


Men næh nej.
Jeg lejede den ene lejlighed efter den anden, lagde trilliarder i indskud, brugt millioner på maling og afhøvling af gulve - og ikke fået en skid retur, når jeg så er flyttet videre.
Resultatet er, at jeg nu sidder her. I lejebolig nr. - vent skal lige tælle - årh, gider ikke - men nummer et sted mellem 15 og 22... wild guess...
Og hvorfor har jeg så i det mindste ikke haft en mand?
Så kunne jeg have rippet ham til underdrengene, når vi blev skilt, og haft penge til en ny bolig. EJERBOLIG...
Det kender jeg nogen der har. Måske ikke ligefrem rippet ham på amerikaner-bitch måden, men i det mindste har de delt huset. Og pengene.

Fuck, jeg er altså ikke for smart. Indrømmer.

Jeg passer dårligt ind i statistikker. Er det mon godt eller skidt?
Jeg er stenbuk - jeg burde være ambitiøs, målrettet, materiel og reserveret..
Jeg er over 40 - jeg burde have alt mentioned above
Hvad er det, man siger på engelsk? Could have, would have, should have.

Jeg er sgu ikke for smart :-)

Måske jeg skulle læse denne? 

2 kommentarer :

  1. Man kan ikke argumentere mod din logik... Jeg accepterer hermed at du kun er 21 :D

    SvarSlet

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm