fredag den 13. maj 2011

Fredag den fucking trettende

IIIHHHH altså! Så viser det sig, at det indlæg jeg skrev i går er forsvundet. Og de fandens besværlige HTML koder og så videre jeg brugte en halv nat på at få til at fungere, så DU kunne trykke på "synes godt om" "like" eller hvad pokker der nu stod, er VÆK.

Måske skulle dagen hedde fredag den trættende? For det har den ondelyneme været noget af en forbandet trættende lortedag. Det var sidste dag på arbejdet - klarede det uden snot og tårer, men var ved at falde på vej ned ad trappen da jeg skulle gå , forstår nu udtrykket blindet af tårer!
Spiste morgenmad sammen allesammen. Sidst vi spiste morgenmad sammen, var den dag, jeg startede og det var sgu noget sjovere. Der burde have vært Gammel Dansk og gravøl på bordet. Skulle ikke have stoppet mig at den kun var 9 om morgenen - en morgenbrandert har jeg vist aldrig prøvet før.
Der var ikke noget at lave, så vi gik tidligt. Jeg gik først, og overkom som nævnt at holde snot og tårer indenbords.
Og gik så hele vejen til Nørreport og lignede en i fjæset, der var blevet både sparket og droppet af Mr. Right...

Og Gudhjælpemig om det så ikke pisseregnede. Måtte tage en morfar på sofaen med hunden, for ligesom at overkomme resten af livet, som jeg dog trods alt håber bliver langt.

Søde Lene, Nannas første "mor", var så sød at forsøge at muntre mig op, ved at invitere mig til "De glade sømænd"... men for helvede i MARIBO?! Det ligger jo flere hundrede tusinde kilometer væk!?!
Og nu sidder jeg her og tænker, at jeg burde have sagt ja. Kunne da have drukket mig i hegnet og endt på en mark med en sexet bondemand. Bare for at prøve noget nyt? Jeg mener, nu er jeg jo både arbejdsløs og enlig mor - så at rulle rundt på en våd mark ville ikke gøre den store forskel.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm