tirsdag den 31. maj 2011

Bedstemødre

AJ altså! Nu er man åbenbart dér, hvor ens veninder og tidligere klassekammerater er begyndt at blive bedstemødre?!
Hvordan kan det lige lade sig gøre??? Jeg mener, fik mine veninder børn da vi gik i 5. klasse - det kan jeg da ikke huske! Har lige set på Facebook, at én jeg gik i 7. klasse med på Grønland skal være farmor til december. Jeg er dybt rystet. Og Tine blev farmor for nogle måneder siden. Altså fik de børn da de selv var børn?
Eller gik jeg i skole med nogle, der i virkeligheden var meget ældre end mig?
Farmor - farmødre, bliver de. Det kan jeg da heldigvis ikke blive - har en datter. Som bliver spærret SÅ meget inde, hvis hun kommer inden der er gået 10 år og fortæller, at hun er gravid.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

LinkWithin

Follow Frk. Bogorm